loading...
پایگاه ثارالله مسجد امام حسین کوهبنان
شورا پایگاه بازدید : 41 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

بسمه تعالی

کانون فرهنگی هتری فرات مسجد امام حسین(ع)کوهبنان ویژه برنامه اوقات فراغت«آسمانی ها»را برگزار می نماید

کلاس های:روان خوانی،حفظ و تجوید قرآن کریم و احکام

خوشنویسی،نقاشی،خیاطی،آشپزی،تفرحی و...

بعد از تکمیل کلاس ها مدرک پایان دوره هر رشته داده می شود

زمان شروع ثبت نام:از اول خردادماه تا پایان خردادماه

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید باش ماره زیر تماس حاصل فرمایید

شماره تماس مسجد امام حسین(ع):09136522959

شورا پایگاه بازدید : 44 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (1)

گزارش تصویری از مراسم شب های احیاء در مسجد امام حسین(ع) کوهبنان

برای مشاهده ی تصاویر در اندازه ی واقعی روی تصاویر کلیک کنید.

برای مشاهده ی بقیه تصاویر به ادامه مطلب بروید.

شورا پایگاه بازدید : 44 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

جت الاسلام و المسلمین جسمانی مدیر فرهنگی امامزاده سید سلیمان کوهبنان  گفت : حجاب در کوهبنان تبدیل به یک باور و اعتقاد دینی شده است  و این بدلیل این است که از خانواده شروع شده است . مادر خانواده با حجاب و با حیا و پدر خانواده غیرتمند باعث شده این فرزند هم با حجاب کامل باشد.

وی ادامه داد تفاوت حجاب در کوهبنان با سایر استانها و شهرستانها در این است که حجاب برای کل خانواده تعریف شده است البته بحث عفت در کوهبنان دچار مشکلاتی نیز هست و عفت به معنی کلیست که حجاب زیر مجموعه آن است و به این صورت کسی که عفت داشته باشد حتماً حجاب دارد اما کسی که حجاب داشته باشد به این معنی نیست که او عفت کاملی هم دارد. جسمانی  (1)

مدیر فرهنگی امامزاده سید سلیمان کوهبنان افزود برای تعیین میزان عفاف در هر منطقه ای باید به مراجع قضایی و میزان پرونده های وارده در این مباحث در دادگاهها نگاه کرد و زیر این پوسته تدین چه اقداماتی انجام می گیرد برمی گردد به مباحث قضایی ، ولی در کل وضعیت عفاف در شهرستان نسبت به هر جایی عالیست .و این دلیل این است که مردم این خطه هنوز آن عرق ملی و مذهبی خود را به خوبی حفظ کرده اند .

حجت الاسلام جسمانی به درصد کم تردد در شهرستان اشاره کرد و یادآور شد یکی از خوبی های بن بست بودن این است. یعنی این شهرستان را به حال خود رها کرده اند ولی اگر منطقه ای باز باشد از هر جایی می آیند و ان منطقه می شود هفتاد دو ملت و یک عده الگو می شوند و یکی از موارد حادی که در کوهبنان می توان تاثیر گذار باشد البته هنوز کمتر تاثیر گذاشته است . بحث دانشگاه آزاد است یعنی اگر مواردی اندکی هم دیده می شود در بحث بی حجابی و یا حتی بدون چادری در کوهبنان نشئات گرفته از دانشگاه آزاد است.

وی تاکید کرد البته این مطلب صرفا نمی تواند موضوع اصلی باشد موارد دیگری مانند مهاجرت های زیاد اهالی کوهبنان به شهر های بزرگ و بازگشت با اعتقادات جدید می تواند جز موارد کم بی حجابی در کوهبنان باشد .حجاب در کوهبنان

این مسئول اضافه کرد اگر چه مواردی مانند مهاجر پذیر نبودن و بن بست بودن را می توان در حساب ویژه ویژه اما اصل خانواده ها در این مهم نقش بخصوصی دارند که دارای عرق مذهبی و اسلامی شدیدی هستند و این موارد مطرح شده می تواند به ادامه حفظ حجاب در کوهبنان منجر شود.

وی گفت من اعتقاد دارم مردم کوهبنان هنوز توجهشان به مجالس روضه ، مساجد و مسائل این چنینی خیلی خیلی عمق است و این از برکات خداوند است و با نگاهی گذار می توان دید که در گوشه گوشه این شهر مساجدی فعال وجود دارد و مجالس و محافلی بسیار زیادی نسبت به مناسبت های مختلف زیاد برگزار می شود ادامه داد در کنار همه ی اینها به علت کوچک بودن محیط تردد با پوشش بد بسیار منفور جلوه می دهد .

حجت الاسلام جسمانی تصریح کرد البته دیگر با وجود تکنولوژی و ارتباطی ، بن بست بودن در هیچ جایی وجود ندارد ورود ماهواره ها ،و سایل ارتباط جمعی و حتی اینترنت می تواند موثر باشد اما دلیل تاثیر کم این وسایل این است این تاثیرات به صورت فردی است .

مدیر فرهنگی امامزاده سید سلیمان کوهبنان  خاطر نشان کرد مردم کوهبنان اگر بخواهند این رویه را ادامه دهند و همچنان محیطی سالم داشته باشند تنها راهکار آن توجه به مسئله « امر به معروف و نهی از منکر » است . مثلاً اگر زمانی فرد بی حجابی از بیرون وارد شد زنها م یتونند این فرد را در جمع خود نپذیرند و این رفتار را یک عمل قبیح بدانند .

جسمانی پایان داد نهی از منکر باید به گونه باشد که قبح و زشتی این عمل برای همیشه یرای مردم تعریف بشود و نقش مسئولین فرهنگی این شهر در جهت حفظ این دستاورد بیسار مهم است .

انتهای پیام /

شورا پایگاه بازدید : 49 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

افطاری دادن به روزه داران در ماه مبارک رمضان توسط هیئت نوجوانان مسجد امام حسین(ع)کوهبنان.

 

 

 

برای مشاهده ی بقیه تصاویر به ادامه مطلب بروید.....

شورا پایگاه بازدید : 52 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

به مناسبت میلاد امام حسین(ع)،حضرت ابوالفضل(ع)و امام سجاد(ع) در مسجد امام حسین(ع) ویژه برنامه ای به نام میلاد آفتاب با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید جلال موسویان (از قم) برگزار شد همچنین با مجری گری آقای ابراهیمی رئیس بسیج کارمندان و تواشیح خوانی گروه محبان المهدی (از پابدانا)

و قرعه کشی بین برندگان مسابقه هر شب به سه نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

خبرنگار مسجد امام حسین(ع)

 

برای مشاهده ی تصاویر مربوط به جشن به ادامه مطلب بروید!.  

شورا پایگاه بازدید : 40 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

جشن نیمه شعبان با سخنرانی سید جلال موسویان   در مسجدامام حسین برگزار شد  و همچنین

با مجری گری آقای ابراهیمی رییس بسیج کارمندان  در طول سه شب به اتمام رسید

خبر نگار پایگاه ثارالله

http://8pic.ir/images/e5ki2g5xcypsue9ug13x.jpg

شورا پایگاه بازدید : 50 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

ایام سوگواری بزرگ بانوی اسلام ،دخت نبی،همسرولی فاطمه سلام الله علیه بر همه ی عاشقان راهش بخصوص فرزند بزرگوارش مهدی(عج)تسلیت باد

                      

             AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

یاس را آیینه ها رو کرده اند

یاس را پیمبران بو کرده اند

یاس بوی حوض کوثر می دهد

بوی اخلاق پیمبر می دهد

حضرت زهرا(س)دلش از یاس بود

دانه های اشکش از الماس بود

به مناسبت شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیه برای اولین مرتبه در شهرستان کوهبنان با همکاری اداره اوقاف و پایگاه ثارالله کوچه های بنی هاشم درمحل امامزاده سلیمان شاه از تاریخ بیست ونهم اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

 

 

 

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

شورا پایگاه بازدید : 35 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

با نزديك شدن به نیمه شعبان ولادت باسعادت امام زمان(عج) نمایشگاه کوچه‌های انتظار گشایش یافت.

صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان، عاشقان و ارادتمندان به حضرت مهدي (عج) نمایشگاه کوچه‌های انتظار در محل امامزاده سلیمان‌شاه و در جوار قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس کوهبنان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام احمد جسمانی مسئول برگزاری این نمایشگاه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: با توجه به آغاز فعالیت بنیاد مهدویت در شهرستان کوهبنان و در راستای برگزاری همایش مسئولان بنیاد مهدویت استان کرمان در شهر تاریخی و عارف‌پرور کوهبنان و به منظور آشنایی مردم و به ویژه نسل جوان مقرر شد این نمایشگاه راه‌اندازی شود.

وی افزود: با توجه به وقت اندک و تلاش شبانه‌ روزی و مساعدت دفتر امام جمعه، فرمانداری، شهرداری و بسیجیان امروز شاهد راه‌اندازی این نمایشگاه هستیم.

جسمانی تصریح کرد: این نمایشگاه تا 16 تیر ماه صبح و عصر پذیرای منتظران مهدی موعود (عج) است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این نمایشگاه غرفه‌های نقاشی کودکان، پاسخ به سؤالات شرعی، کتاب و .... در حال فعالیت هستند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 603
  • بازدید کلی : 4,300
  • کدهای اختصاصی
    پخش زنده حرم ساعت فلش مذهبی آیه قرآن ذکر روزهای هفته